Spy gånger 3

När vi åkt in gck vi till en butik och köpte lite saker innan jag bara ville gå ensam och satte mig på en pelare och försökte lugna ner mig. Jag gjorde en dum sak som förmodligen inte kommer upprepas och jag var väldigt dryg mot allt folk! Jag läste min bok och orkade inte gå och när jag väl stog upp så mådde jag dåligt och vad tvungen att gå lugnt, jag kände hur jag blev mer illamående och det hela slutade med att jag spydde 3 gånger innan jag var tvungen och vänta på att alla andra åt en massa munkar medans jag satt och var halv borta.

Så åkte vi hem och jag läste hela tiden och nu har jag läst klart boken. Den var hemsk och jag kan inte med ord förklara vad jag känner.
Jag mår fortfarande väldigt dåligt och mamma har sagt att vi ska kolla om jag kan åka hem imorgon så är jag hos pappa, det skulle vara bra. Jag kommer inte orka äta mat nu på några dagar känner jag för när jag mår så här dåligt vill jag bara kolla på tv, va inne på datan, läsa eller sova, jag är för svag att äta.

Dessutom tycker jag inte Liverpool om dem nu måste ska sälja Torres för han är ju verkligen deras bästa och dem kan väl sälja någon annan, men jag som ett Liverpool fan hoppas inte att dem gör det och att allt löser sig!




Kommentarer
Postat av: Emma

Torres är bäst :)

2008-08-04 @ 19:54:59
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Celina

Ah visst :D

2008-08-04 @ 21:49:25
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0