Städat klart

Nu har jag städat klart mitt rum. Jag ska bara fixa en låda så jag kan lägga in mössor och sånt där. Sedan måste jag också sortera mina kläder men efter det är jag klar och ska ta ut mina sopor och hämta en förlängningssladd. Min nya plånbok är jätte fin och det finns en bild längre ner. Jag älskar den och den är rymlig och har perfekt storlek. Imorgon ska jag kolla om mamma ville gå på bio för annars ska jag träffa en kompis och shoppa lite och bara ta det lugnt. Ska snart gå ner och kolla med mamma.
Jag känner mig lite trött.
Jag har ätit mammas jätte goda köttbullar och jag är mätt men ikväll ska jag fika lite.
Jag har cyklat på träningscykeln 30 minuter idag men den är jätte oskön och jag vill inte ligga på den för det är inte skönt och så får man ont i ryggen.
Nu ska jag fixa det sista.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0