Tack...

Asso, Man blir fett sur på dig.. Jag trodde dom första gångerna att du mådde dåligt..
Men du ljög, det är fuck mobbat, Asso, Jag som trodde på dej, Men nu vet jag en sak...
Lita aldrig på någon även om det är ens bäste vän, Ibland tror jag att du sket i vad jag sa, jag sa... Det är inte bra för dig..att skada dig själv, Att tänka såna saker är inte bra, man ska aldrig tänka negativt, för då tror man att allt är negativt, men tänk inte så, tänk positivt, så får du ett bra liv, men vad gör du mot din "Bästis"?
Jo du sket i vad jag sa, och sa at bara för att jag sa så, så gör jag dej mer deprimerad...tack....

Jag ljög inte! Jag mådde dåligt det kan nog dem flesta intyga! Så jag ser ingen anledning till att du ska säga sånt. Du behöver inte lita på mig, du får göra som du vill men jag ljög inte!
Jag kanske inte kunde tänka så just då och alla säger likadant så hur ska man kunna veta om du verkligen menar det?
Det tar tid att kunna må bättre, det går inte på en sekund!
Du fick det låta som att det bara var mitt fel, delvis var det så men det berodde också på andra saker...
Man säger saker när man är arg som man sedan ångrar och det var en sådan sak, jag menade inte det.
Det finns inte mycket mer jag kan säga för du har redan bestämt dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0