Taxfree

Jag fick då 100 kr av mamma för att handla saker i texfreen och jag har köpt en polly påse extra stor, typ vingummi, twix och ett sexpack med cola och jag tjänade 40 kr för en i kassan räknade fel inte för att jag fattar hur man kan göra det! Nu är det bara 1 timme kvar innan vi är framme och det ska bli skönt att bara kunna ligga och läsa en bok och njuta av lite choklad och dricka måste jag säga. Ikväll går jag in på datorn som vanligt och så badar jag förmodligen imorgon eller något.
 Det är ganska mysigt att åka på båten och ha datorn och jag känner mig verkligen överklass för jag är en av de få som har min laptop och en ny mobil och fina kläder och kan köpa vad jag vill. Jag ber bara om pengar så får jag det! Mamma tycker också jag är bortskämd och får som jag vill alldeles för ofta.

Jag är inne på youtube och lyssnar på Avenged sevenfold, ett band om jag älskar otroligt mycket och låten afterlife, den är bara för bra.
Sedan ska jag också lyssna på A vain attempt!

Nu ska jag ta och strossa runt på båten och kolla lite och så innan vi måste gå ner till bilen.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0