Today is the day

Idag vaknade jag och Ines lite försent så vi hann inte åka till Kista centrum och kolla på Narnia: Prins Caspian 12.00 så jag bad mamma om skjuts så vi hann dit till 12.30 då den gick igen. Filmen var faktist bra och jag längtar tills nästa film kommer. När filmen slutat så hade jag helt glömt bort att vi inte hade ätit lunch och vi gick runt och shoppade. Vi gick runt i 2 timmar minst och jag handlade, 1 klänning, 1 jacka, 2 linnen, 1 kofta, underkläder, halsband och ett par örhängen och allting kostade lite över 1000 kr så nu har jag endast 2000 kr kvar. Vi bestämde för att åka till stan men nästan direkt åkte vi hem till mig för att äta eftersom vi var hungriga. Nu har vi ätit och ska titta på tv.
Jag råkade tappa min mobil på golvet och jag hoppas att den inte blev förstörd på det, då kommer jag bli mycket ledsen eftersom den funkar så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0