Träffat Emma

Jag vaknade onödigt tidigt idag men det var ganska bra för jag fick mycket gjort. När Ines vaknade åt vi frukost och fixade oss innan vi åkte in till stan. Där träffade jag Emma och vi gick och satte oss vid en hamn typ och snackade lite som vi alltid brukar innan vi gick till hemköp och köpte varsin cola och nacho chips. Vi gick till slottet eller nära och där satte vi oss på ett staket och åt det vi hade innan vi gick mot gamla stan. När vi inte hade kommit så långt började en humla attackera oss och jag och Emma typ sprang därifrån och det verkade som att humlan var ute efter chipsen. Väl vid gamla stan vände vi tillbaka, gick upp för mårten trotzigs gränd och kom snart till slottet. Nu gick vi runt i stan och jag handlade en sak på kicks för 180 kr så nu har jag lite över 2000 kvar men snart får jag mer. Vi får se om jag sparar dem pengarna en månad till eller om jag köper min system kamera. Så vid halv fem åkte jag hem och mamma hämtade inte mig så jag fick vänta 45 minuter på en jävla buss innan jag kom hem.

Du är patetisk. Töntig. Dum. Osmart. Falsk. Fejk. Dryg. Elak. Det är bara lite urval av vad DU är.
Jag kan polisanmäla dig om jag vill men jag orkar inte med det just nu men kanske senare.
Du förtjänar inte få mer av min tid för den slösas bara bort.
 
Jag tänker inte åka till Åland heller för jag har bestämt att jag ska vara hos pappa och bara ta det lugnt. Spela Guitar hero, grilla, fika, spela fotboll, innabandy, tennis och allt möjligt. Pappa är så mycket snällare än mamma och alla i det här huset. Jag längtar tills jag flyttar här ifrån.

Bilder från dagen kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0