Tråk

Jag har inte orkar kolla när jag måste åka imorgon och sedan har jag inte heller orkat fixa mina kläder eller packa, jag känner mig helt opepp på att göra det och så letar jag efter en snygg jacka jag kan få men nej jag hittar ingen. Inte en enda snygg! Det ska bli skönt att handla nya kläder imorgon även om det känns som att jag gjort det mycket på sistone men det är kul och jag får göra vad jag vill för det är mina pengar. Nu ska jag försöka fixa allt jag måste.

Jag är lite trött nu men fortfarande glad eller jag tror det. Ibland kan jag inte avgöra vad jag är, om jag är glad eller ledsen, arg eller bara allmänt irriterad. Det är svårt att vara mig men jag är nöjd endå.
Nu ska jag lyssna på musik och fixa allt.



Självklart måste jag fylla allt tomrum med en bild för annars blir sidan ful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0