Tråk

TESTET BÖRJAR: 23:01

1. Fullständigt namn? - Celina Ubaldina Steén
2. Ålder? -  16 år
3. Vart bor du? - Åkersberga
4. Bor tillsammans med? -  familjen
5. Färg på ditt hus? - rött
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 16 jan 1992
8. Klass? - mp2a snart
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? - nein
11. När gick du upp i morse? - 10.15
12. När ska du sova? - aldrig
13. Duschat idag? - nepp
14. Kramat någon idag? - no
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - inte mycket
17. Dagens klädsel? - först blåa puma shorts och en t-shirt, sedan bytte jag till en vit tröja, till sist byte jag till kjol och svart linne
18. Dagens smink? - de nada
19. Dagens sötnos? - venne
20. Dagens roligaste? - jag själv
21. Har du många vänner? - jadå, väldigt många
22. Vem kramade du senast? - hmm, Alva
23. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen!
24. Har du pojk-/flickvän? - jupp
25. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
26. Vem fick du senast sms ifrån? - Linn


Favorit: (just nu)
27. Film? - Barnhemmet( även om den skrämmer vettet ur mig! )
28. Låt? - SOS
29. Mat? - grillat
30. Dryck? - cola eller mango juice
31. Färg? - vit
32. Stad? - Stockholm
33. Land? - England, Spanien och USA
34. Ämne i skolan? - matte
35. Människa? - Många men speciellt Jesper


Senaste:
36. Personen du tänkte på? - Jesper
38. Gången du spydde? - 1 vecka sen på Åland
39. Gången du grät? - igår
40. Pizzan du åt? - i förr förr går
41. Gången du var i Göteborg? - förr snart 9 månader sedan, men kanske ska dit nästa vecka
42. Gången du var i Stockholm? - igår kväll
43. Gången du var full? - never
44. Gången du var hög? - aldrig


Antingen eller:
45. Svart eller vitt? - vitt
46. Hund eller katt? - katt
47. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
48. Tvspel eller datorspel? - tvspel
49. Singel eller upptagen? - upptagen fer sure!
51. Lunarstorm eller Helgon eller Playahead? - Pea
52. Ragga eller bli uppraggad? - både och
53. Big Brother eller Paradise hotel? - inget
54. Blont eller svart hår? - blont!
55. Blåa ögon eller bruna? - bruna
56. Choklad eller lakrits? - choklad
57. Göteborg eller Stockholm? - Båda 2
58. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
59. Coca cola eller fanta? - cola
60. Pizza eller kebab? - kebab
61. Randigt eller prickigt? - prickigt
62. Älska eller älskas? - both
63: Leva eller dö? - LEVA ffs!


Antal:
64. Personer du älskar? - kompisar; runt 50 eller mer...
65. Personer du hatar? - 0
66. Gånger du varit full? - 0
68. Glassar du ätit på en dag? - 1
69. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1 minst plus att jag var på Moshpit
70. Gånger du haft minnesluckor? - 0
71. Gånger du varit hög? - 0
72. Personer du saknar just nu? - alltför många speciellt Sara
73. Gånger ditt hjärta brustit? - typ 3

Vem:
74. Vill du kyssa nu? - min kille!
75. Ska du träffa imorgon? - ingen
76. Sjöng du senast för? - mig själv
77. Hade du senast en msn-konversation med? - medya
78. Spelade du tvspel med senast? -mig själv
79. Vill du ta med på resa nu? - Många
80. Vill du kasta en sten i huvudet på? - no one
81. Förtjänar att dö? - ingen
82. Är söt? - alla mina kompisar, min kille
83. Vill du sova jämsides med i natt? - mig själv just nu


Vad:
84. Gör dig glad? - olika saker
85. Gör dig ledsen? - mycket
86. Vill du helst göra nu? - läsa min bok!
87. Önskar du att du slapp göra? - gå i skola
88. Vill du ha nu? - min systemkamera
89. Önskar du dig i födelsedagspresent? - resa till Liverpool
90. Längtar du till? - att resa
91. Tycker du om dina betyg? - bästa
92. Ångrar du i ditt liv? - mycket, alla bråk med kompisar
93. Är det bästa som hänt dig? - min kille och några kompisar
94. Hur mycket är klockan? - 23.12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0