Uppe tidigt

Idag vaknade jag lite efter 9 av att någon knackade på min dörr och det visade sig vara min lillasyster som ville titta på tv i mitt rum men efter ett tag gick hon och då kollade jag på Unge greve dracula men jag fattar fortfarande inte om det är nya avsnitt men borde vara det. När det var slut så åt jag frukost, 2 mackor och 1 glas mjölk och borstade tänderna och nu har jag inget att göra.

Jag kommer nog vara hemma hela veckan förrutom på lördag och några andra dagar.
Det känns skönt och tråkigt men jag har börjat gå och lägga mig lite tidagare och nu sover jag inte bort halva dagarna längre och det är bra. Idag ska jag ut och skejta lite för jag känner mig tillräckligt frisk för att göra det nu.



Kommentarer
Postat av: medya

haha, aah de e dom nya avsnittet som tur de e :'D

2008-07-08 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0