Uppe

Nu gick man upp för dryga 40 minuter sedan och åt frukos, vilken inte var så gott eftersom jag har så svårt att äta och efteråt mår jag dåligt men jag låtsas inte om det för jag vill bara bli lämnad i fred för tillfället. Nu väntar jag på att 2 program ska börja och när det slutar åker alla och plockar blåbär utom jag för det känns onödigt att slösa tid på sådant och så ska jag sitta ute och läsa min bok, jag måste bara veta hur det går. Igår läste jag halva boken. Jag känner mig inte så trött och är ganska glad.

Mina drömmar är något konstiga jag drömmer om alla personer jag förlorat och om en massa saker som jag inte ens kommer ihåg längre, vilket är små jobbigt. Till och med i drömmen så drömde jag om några speciella personer som jag förlorat och det känns läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0