Upplands väsby

Idag hade jag inget lust att gå upp men gjorde det och fick reda på att min låtsas pappa tagit bilen så att vi inte kunde åka dit vi skulle. Jag tänkte gå upp och sova igen men bestämde mig för att äta mat och då sa mamma att vi kunde åka kommunalt till väsby så vi hade 1 timme på oss. Jag duschade och fixade mig, packade allt jag behövde och sedan åkte vi buss i dryga 1 timme och 23 minuter men det var ganska värt. När vi kom dit hittade jag min Torres affisch så jag köpte den direkt innan vi gick för att äta lunch. Efter den gick jag till New yorker och shoppade lite och så köpte jag några tidningar innan vi skulle ta bussen och åka hem men det blev ändrat.
Jag sa att vi kunde kolla på ankor och orkade inte säga änder för då skulle min lilla syster inte förstå och vi var där, fikade lite, spelade fotboll, kastade boll innan vi åt på Valentinos. Så åkte vi hem och nu är jag hemma och ska packa för jag följer med till Åland endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0