Vad ska man göra?

Vad ska man göra när man inte orkar mer? Man ska kämpa och tänka på det positiva som du sa men jag brydde mig aldrig och varför vet jag inte men jag känner bara att jag ångrar allt men saker och ting kommer aldrig bli som det var, allt är mitt fel, förlorade en person som du, du var speciell, jag förstörde allt. Jag kan inte glömma dig för tillfället, jag vill inte, tänker att det kanske finns en chans att det kan bli som det var men det känns meningslöst. Jag ger upp om att någonsin bli vän med dig igen, det är omöjligt, jag vill inte tro att det ska hända när det aldrig kommer att ske. Du sa så bra saker men jag glömde lätt bort dem, vi hann inte träffas många gånger men du gav mig mycket glädje i mitt liv, du hjälpte mig alltid men jag tog inte emot hjälpen, jag var så himla dum och man kan inte spola tillbaka tiden. Förlåt. Jag kommer sakna dig. Mitt hjärta har brustit och jag saknar dig som bara den.
Till den person som en gång var som en räddare i nöden.
Medya, tack för allt och hej då.




Kommentarer
Postat av: medya

naaw, jag vill vara vän me dej...<3

2008-07-28 @ 10:47:00
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0