Vad ska man säga

Nu har vi kommit hem. Vi har köpt en jätte fin grön Toyota som jag gillar för den har mycket utrymme. Vi fikade och lekte lite vid en wannabe hinderbana men det var roligt men jag fick ett sår av repen och min Spanien tröja blev lite förstörd. Jag mår bra nu, inget spår av min huvudvärk och jag är glad nu tror jag. Mamma ska ge mig pengar eftersom min brorsa fick åka till Gotland så nu är jag ännu mer glad. Nu ska jag shoppa kläder, någon dag i veckan om jag orkar vill säga. Snart ska jag kolla om min mobil har kommit till service stället och annars är det bara att vänta.

Mamma ska laga sina egna köttbullar och jag älskar dem, dem är verkligen godast och jag fick henne att göra potatismos istället för potatis så jag är ännu mer glad. Nu ska jag väl ta och städa så jag får det gjort och fixa om i min garderob, som är helt full nu av kläder. Jag har sjukt mycket kläder plus att jag har 3 påsar med kläder till. Jag hade ingen aning om att jag hade så mycket kläder. Det kliar på halsen och jag antar att jag fått en mygg bett och det är fett irriterande tycker jag.

Ni får en till bild på Torres bara för att han är bäst!





Han ser glad och drogad ut på samma gång. Kolla på Casillas bakom honom också. Helt sjukt roligt. Jag gillar bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0