Vapenvila

JA, tack, jag skulle bli jätte glad över vapenvila.
Jag mår bra nu och har varit väldigt glad och mitt självförtoende är lite bättre än förrut. Tack vare Sara så ska har jag fått hjälp i mitt beslut, jag ska färga mitt hår ljus brunt, puss på det. Jag kommer bli jätte fin och jag passar bra i det. Jag ser fram emot de kommande veckorna och efter att jag och Emma åkt buss till Infra city har vi fått reda på att min system kamera är minst 1000 kronor billigare att köpa på internet.
Jag är glad över att jag börjar få bättre kontakt med Sara nu, det får min själ att bli glad för hon är mycket speciell för mig, väldigt mycket.

Imorgon är jag barnvakt till mina små syskon och vi får tydligen lunch från donken och det är hel värt och jag har tänkt att jag ska sola imorgon och njuta av att ta det lugnt. Inga mer tårar i år.
Jag har märkt att jag typ har värsta bitmärket i pannan, hjälp vart kommer det från liksom.
Dessutom har jag börjat gilla Jonas brothers efter att varit med Emma och Leila i fredags, tack så himla mycket, jag som aldrig hört dem och inte tyckte dem var bra men dem var så dåliga att dem blev bra.

Jag vill bara tilläga att jag vill träffa dig snart.
Har inte hört från dig på flera veckor.
Vi måste reda ut allting.
Förlåt.

Att säga förlåt verkar aldrig hjälpa, det verkar så hjälplöst att säga förlåt för oftast blir man inte ens förlåten. Det suger.
Det finns inte mycket man kan göra än att försöka gå vidare även om man först inte vill det.


Kommentarer
Postat av: medya

vem vill du reda ut med?

2008-07-25 @ 11:15:19
URL: http://medya.blogg.se/
Postat av: medya

kolla in min blogg,

2008-07-26 @ 12:38:11
URL: http://medya.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag har redan kollat på din blogg, vad vill du att jag ska säga? Allt som jag säger gör ju bara att det hela fortsätter, om jag inte säger något mer så släpper du väl det här och låter mig va? Elller har jag helt fel, men jag väljer att inte säga något för du vill ju ändå bara ha din sanning. Du får tro på det du säger men jag säger bara att jag inte håller med men jag orkar inte bråka, jag har nog med andra problem som är mycket viktigare.

2008-07-26 @ 18:21:24
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0