Varenda litet ord

Alla ord som du säger till mig
Varenda ett betyder mycket du anar inte hur glad jag blir
Jo, jag håller med vi måste träffas snart det var ett bra tag sedan
Jag längtar tills du kommer hem
Du är mycket saknad av mig och jag kommer finnas vid din sida för alltid
Det vet du gumman, du betyder mycket
Jag älskar dig Aztrid, du är en äkta vän
Den bästa man kan ha
Ska bli så kul när vi träffas
När jag har min systemkamera
Då kommer jag fota dig en massa
Du får mig att må bra
bara så du vet det
Jag är stolt över att vara en av dina vänner




Du är som en ängel och du har hjälp mig i mina svåra stunder, tack för allting
Du är en av de riktiga vännerna jag har och jag tror vi kommer känna varandra länge
Tack för att vi har blivit så bra vänner och inte gled ifrån varandra
Det betyder mycket





Kommentarer
Postat av: Annie

Ska du få en systemkamera?:P Du har väl aldrig fotat en massa, eller? ;)

2008-07-18 @ 18:52:11
URL: http://aaaannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0