Varm dag

Jag blev väckt runt nio snåret och undrade varför vi skulle upp så tidigt. Jag och min brorsa sov lika länge och frukosten var klar till oss när vi kom ner och det tog en hel halvtimme för mig att äta. Jag har svårt att äta frukost. Så tog vi på våra badkläder och åkte iväg till ekebo och badade i nästan 4 timmar innan vi åkte hem och åt lite mat, det blev en halv billys för mig eftersom jag inte orkade äta mer. Vi lämnade småsyskonen hos Elias kompis så gick jag och pappa till centrum där vi mötte min låtsas mamma och gick runt i butiker och efter ett tag handlade pappa och jag. Pappa undrade om jag hade med pengar men jag sa att jag inte hade det och då frågade han vad jag sparade till varpå jag svarade att jag skulle köpa en systemkamera och han bara jaha, det var som sjutton eller något och så köpte han godis till mig, det var så himla snällt bara för att jag ville spara mina pengar. Vi gick hem och jag tog en snabb dusch innan vi grillade men jag åt bara 1 minibaguette och 2 köttbitar och lite sallad innan jag var mätt. Vi packade ner saker och tog på oss badkläderna igen och begav oss till rosersberg och badade innan vi kom hem för en stund sedan, kollade på Cold case och jag har duschat nu och nu ska jag va inne på datan för de andra sover. Pappa sov runt 2 timmar inatt eftersom hans larm gick hela tiden för han har jour och imorgon är det min låtsas mammas sista dag innan hennes semester börjar.

Jag har fått lite färg idag. Dagen blev bättre än vad jag trodde och imorgon åker jag hem till mamma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0