Värmeutslag

Jag har fått värmeutslag och det är som myggbett, kliar verkligen och man kan inte sluta klia, det är lite störande men jag hoppas det försvinner snart. Jag har märkt att jag blivit brunare än jag trodde och imorgon så ska jag bada i poolen och ha lite mysigt med kladdkaka, glassdrinkar och frukt och på kvällen lagar jag förmodligen pirogerna som aldrig blev av.

Nu är jag sjukt hungrig och jag åt precis men inte så mycket.
Snart måste jag lämna mina smutsiga kläder i tvätt rummet och fixa mig lite. Så blir det nog att läsa klart boken jag håller på med.

Jag har hur tråkigt som helst, inga planer för veckan, det typ suger väldigt mycket!
Någon som vill träffas?

Annars blir det väl bara att ha tråkigt här hemma.
Jag längtar tills min kamera kommer.
Först måste vi ta ut pengar från mitt konto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0