Väsby

Det blev att åka till pappa i Upplands väsby men det kändes som att mamma tvingar mig och bara för det stannar jag kvar hos pappa ännu längre! Jag vill inte vara här om hon nu tycker jag är så jobbig men man tackar och så har alla mina planer gått i kras, fan också! Jag får göra det bästa av saken, spela fotboll, guitar hero, kolla om man kan hitta något att köpa och guess what, färga mitt hår och får väl se hur resultatet blir. Jag ska njuta av att vara ledig och få vara med mina små syskon för dem är underbart omtänksamma och vill alltid mitt bästa, jag bara älskar dem och när vi kör fotboll eller kastar ner bollar, det är jätte roligt och man tror inte man kan ha roligt med sina små syskon men dem är verkligen bäst och på kvällen kryper vi upp i soffan med mina syskon liggande på varsin sida om mig, tittar på film och dricker läsk och äter popcorn innan vi somnar och går upp och lägger oss. Det är verkligen mysigt!

Fast jag ville ändå vara kvar hemma men nu blir det att packa, kolla upp busstider och lite annat ikväll. Imorgon får man å upp extra tidigt för att hinna duscha innan man åker till staden och träffar Emma, det kommer bli mys och på kvällen åker man hem till pappa men den stora frågan är om jag ska ta med min mobil eller inte, nej jag menar min data...
Jag tror jag behöver komma bort från allting, jag måste få vila och så i helgen kanske man träffar Linn och nu kom jag på att jag måste kolla med mamma om jag skulle åka till min moster eller inte.

Jag har också kommit på att jag är lika snygg med smink som utan.
Mitt självförtroende har klättrat upp lite igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0