Nya kläder

Nu är det ju så att jag har tagit ett stort steg och ska sluta klä mig fashioncore, jag är chockad över mig själv men det är inte så här jag vill klä mig. Så nu ska alla kläder i min garderob bort typ utom några fotbolls tröjor. Jag har spanat in 2-3 snygga väskor som jag ska köpa, skor har jag inte hittat än, jag har sett fina klänningar som jag ska köpa och lite annat men längre än så har jag inte kommit. Hjälp att jag verkligen gör det här, jag känner mig lite rädd men det är så jag vill ha det. Om mina kompisar inte vil vara vänn med mig längre, fine då får ni väl klara er utan mig för det är mitt val, bara mitt val!
I veckan ska jag kolla efter nya kläder och sen ska jag försöka få mamma att ge mig lite extra pengar så jag kan köpa nya kläder och det som jag behöver.
 



                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0