Underbart band

Slipknot kommer till Sverige i November närmare bestämt den 12:e och då kommer jag vara där och se dem på Hovet. Senaste dem var här var 2005 när dem turnerade tillsammans Slayer. Den här gången spelar dem med Machine head och Children of bodom! Jag är mest pepp på att se Slipknot såklart och här är en video med en av deras bästa låtar enligt mig.
Finns det ingen annan som gillar dem?


 

Spit it out(Live)

Tog lite mer videos med dem för det finns så många bra!


 
No life

Till sist men inte minst, den första låten jag hörde med Slipknot

Wait and bleed(live)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag gillar dem också älsk

<33 :*

2008-06-24 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0