God kväll allihopa

Halloj, nu sitter jag här och lyssnar på musik. Jag känner mig glad, otroligt, jag är glad, Mina vänner är så snälla och förstående, dem får mig på glatt humör igen.
Jag har packat allt jag ska ha med till pappa och ska bara gå ner och tvätta av mitt smink så är jag klar.
Om min kompis är död är ännu inte bekräftat men vi får hoppas på det bästa.
Jag känner på mig att jag kommer vara glad mestadels imorgon och det är skönt.
Men jag har fått lite ont i halsen men det är ingen big deal.

Kommentarer
Postat av: Alice

eh du e ju störd. haha. bara för att din kompis inte svarar på msn behöver inte det betyda att hon är död. herregud haha. så typiskt äckliga emos. tänker på typ alla parodier jag sett om emos, dig är det bara att klippa in direkt. Du passar.

2008-03-07 @ 11:59:38
Postat av: Alice och Jimmie (som känner flera som umgås i dina kretsar)

försök att se utanför din lilla "emo-bubbla" som enbart består av skärsår,gnäll,tårar och grubbel- för en gångs skull.

Det enda råd jag kan ge dig är att söka dig bort från de destruktiva kretsar och miljön du umgås i. Du mår ju upperbarligen inte bra av det. Så sök dig bort för i helvete. Det verkar lite som att du leker med elden och gillar att utmana ödet. Två inlägg inom loppet av ett par timmar "vet inte om min kompis e död....blablabla "tvätta bort smink min hals har ja ont i" asså shit. du vill bara få attention o skapa uppståndelse. jag har under en längre tid hållt tyst men har varit så otroligt irriterad på dig att jag längre inte kan hålla igen för du är så sjukt störd och konstig helt seriöst, varför skulle din morsa annars skicka dig till BUP? nåt måste ju vara fel. Eller?

(Ps det sista skrev Jimmie. Ds.

2008-03-07 @ 12:08:02
Postat av: Anonym

ush javla cp barn (inte celina) ni har inget annat att gora eller ni har inga liv!

2008-03-07 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0