hejhej

Nu känner jag verkligen att jag blir sur och snart inte vill mer men jag kämpar på. Hon som sa sig vara min vän finn inte längre där fr mig och hon bryr sig inte ett dugg så nu ska jag sälja min Tokio hotel biljett. Det är ju bäst så och dessutom så gillar jag inte dem så varför ka jag då gå på deras konsert. Men det känns bara så synd för pappa har köpt den till mig och han fixståplats och allt så ska jag bara sälja den. lite skuldkänsla får man såklart.
Jag lyssnar såklart på Killerpilze nu och ska snart kolla vad jag ska ha på mig imorgon även om jag inte har ett dugg att gå till skolan imorgon för jag kommer antagligen dra mig undan och lärarna kommer dampa på mig, tycker väl som alla andra att jag bara ställer till med problem och det är alltid jag som startar dem!
Men orka att dem skyller ifrån sig. Det känns som att jag inte har någonnda mig till när jag behöver det som mest, jag vill bara försvinna för ett tag och komma tillbaks när allting är bra igen. Jag känner hur jag vill gråta men jag kan inte för jag får bara inte gråta men jag kommer säkert skämma ut mig och göra det imorgon på bussen eller i skolan och då kommer jag känna mig helt bortgjord.
Allting gör ont just nu för mig exakt allting, jag vill bara träffa dig men jag vågar inte fråga den enkla frågan och skolan känns för jobbig alltså läxor och sådan jag orkar inte med det, jag har tappat orken, tyvär...
Jag  vill mycket hellre att jag kunde gå tillbaks i tiden tills när jag var liten eller näting var bra och jag mådde så bra men det är typ 4 år sedan jag mådde riktigt bra eller kanske till och med mer år tillbaks.
Jag vill inte ha en massa problem men på något sätt tycker alltid någon att jag gör fel och då ställer det till det för mig.
Ett stort problem är väl vad jag är, så vill inte jag att det ska vara...
Jag ska försöka bli gladare men då behöver jag hjälp från en massa personer men det finns egentligen bara en eller två som kan hjälpa mig, mina föräldrar utan dom skulle jag inte vara något.
Men jag vågar absolut inte prata med dem, det går inte helt enkelt.
Nu ska jag ta och lyssna på musik och sova snart.

Kommentarer
Postat av: KJ

Varför har du han från Tokio Hotel på din banner om du hatar dem?

2008-03-05 @ 22:06:54
Postat av: Celina

hihi jag har inte orkat ta bort den xD men ska göra det när jag får tid över

2008-03-05 @ 22:48:00
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0