Helgen

I fredags sov då Linn över hos mig. Vi fick äta pizza sen somnade hon 22.00 medans jag satt nere och kollade på film med pappa och Linus och sedan gick jag upp till mitt rum och gick in på datorn men fann att det var tråkigt så jag la mig och somnade på direkten. På lördagen var vi i väsby centrum och stötte på Kakan som åkte till stan och jag och Linn var med en av mina kompisar ett tag innan vi åkte in till stan. Sedan vid 17 åkte jag och Linn hem till mig, åt tacos, var i väsby centrum, var inne på datan, kollade på Tomie med pappa och Linus och var inne på datagen och kollade på simpsons 01.00-04.00 innan jag somnade typ.
Idag vanade vi vid 11.00 och gick upp och åt frukost och fixade oss. 13.00 tog jag tåget in mot stan för att träffa Sandra, det var roligt och vi åt glass, gick runt, åt mat på donken, pratade, var inne på kultan, var på centralen, gungade gungbräda inne på kultan och en massa andra saker. Nör jag kom hem vid 19.00 hade min mobil kommit och jag lade in låtar på den och la in allas nummer. Nu ska jag be mamma om 200 kr så jag kan köpa skor och en klänning till Egypten och så att jag kan fylla på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0