Helgen

När vi kom till pappa åt vi mat och sedan gick vi ut till en pulkabacke och åkte pulka och hade snökrig så vi varute i 2 timmar och när i kom hem kom farfar förbi och vi fikade och så. På kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. På lördagen kollade jag på I am legend, var väldigt bra och sen sminkade jag min lllasyster och vi gick till några släktingar för att äa och fira hennes födelsedag och sen på kvällen vid 19.30 gick jag för att hämta min kompis men hon var försenad och komrst 21.17 så vi pratade i telefon typ hela tiden. Sedan gick vi till centrum och handlade lite och när vi kom he tll mi kollade vi på ondskan och sedan somnade vi. Idag låg vi i sängen till typ 13.00 och åt potatismos och fiskpinnar till frukost och sedan kolllade vi på Manchester united-Liverpool innan vi skjutsade hem henne och ja och linus åkte hem till mamma. Nu städar jag och lyssnar på musik.
Helgen har varit jätte bra och jag har inte varit i stan och det känns skönt på ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0