Jag gillar

Från det att jag stiger upp på morgonen tills att jag lägger mig i sängen på kvällen så säger jag piis awwt väldigt många gånger. Jag älskar att säga det, och ni får nog vänja er vid att jag kommer säga det ofta.

Jag har beslutat för att sluta vara i stan ett tag för att jag orkar inte med stan, det känns bara jobbigt. Jag ska ta det lugnt och vara hemma och bara göra sånt jag kan göra i mitt rum plus att jag säkert kommer ha fullt upp med läxor. Jag är trött på att ha så många kompisar, men det är skönt att veta att dem finns där för en men ibland blir det jobbigt när man måste gå emellan alla dem.
Jag kommer sluta vara inne på datorn så mycket, bara när jag gör skolarbete och 1-2 timmar på helgen.

That´s it!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0