Kämpa

Jag känner mig glad nu. Har  duschat ,ätit middag från och med förra veckan äter jag normalt så nu äter jag och alla glädjer sig åt det. Jag har pratat med min twin och jag ska få träffa henne på tisdag, jag har saknat henne otroligt mycket så jag kommer nog gråta av lycka när jag träffar henne.
På onsdag ska jag träffa Linn, underbara kompisen som kanske ska flytta till Indien, det får bara inte bli så!
Jag ska köpa en ny mobil och säng för mina pengar, kanske redan den här veckan, vi får se.
I skolan ska jag försöka vara glad men det är inte lätt bara för att jag är så himla blyg, jag hatar det och sedan känner jag mig så himla sårbar just nu men det är inget jag vill prata om. Jag ska snart fixa allting tills imorgon och sedan efter skolan måste jag ju till BUP också och jag hatar det för det gör bara allting mycket värre än vad det redan är.
Men jag mår bättre än vad jag gjort på länge men också dåligt och jag har gjort en sak som är så himla dumt och om någon får reda på det kommer det inte bli kul för mig.
Men jag älskar alla som finns för mig och hjälper mig och ger mig ork att fortsätta kämpa med allting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis, fortsätt kämpa :)

2008-03-03 @ 01:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0