Klar för skolan

Nu har jag fixat allt inför skolan och jag har 1 timme kvar innan jag måste åka men jag vet inte vad jag ska göra för det finns inte så mycket att göra. Jag lyssnar på musik, chemical vocation och lite annat, jag la nyss in alla låtar på min mobil så nu har jag 71 låtar.
Mitt hår blev jätte fint idag, jag är nöjd och sminket blev också bra och så har jag städat rummet som mamma sa. Jag fick 200 för idag ska jag köpa ett par skor som jag ska ha med till Egypten för jag kan inte hitta mina andra skor.
Packat min skolväska har jag också gjort så det finns väl inte så mycket att göra nu än att lyssna på musik och spendera tid framför datorn.



Ikväll kommer det som jag länge väntat på: Liverpool-Inter!
Jag hejar på mitt Liverpool och hoppas att Torres fortsätter göra mål, han gjorde ju andra målet i helgen och innan dess gjorde han 2 hattrick, 2 matcher i rad.
Jag kommer sitta på min säng och vara helt inne i matchen förmodligen och så kommer väl jag ha något att äta. Ska be mamma köpa någon god frukt, typ vindruvor, mandariner och melon eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0