Kort om dagen

Vaknade upp av att mamma skrek på mig. Gick ner åt frukost och gick sedan upp till datan i mitt rum och tog det lugnt. Sen sa mamma att vi skulle till centrum så jag fixade till mig och sen åkte vi. Jag gick runt i centrum och kollade på lite saker när jag kom på att jag smart som jag är hade glömt mina pengar. Men som tur var så kunde jag låna pengar av mamma. Vi var också inne på bibblan lite snabbt men det fanns inget roligt där. När jag kom hem åt jag Billys och tittade på tv, läste min tidning och sedan bestämde jag mig för att städa mitt rum. Jag möberade om mitt rum helt och det tog typ 2 timmar att bli klar med hela rummet och jag är nöjd med resultatet.
Till midda fick jag kyckling, tortilla bröd, vita bönor, gurka och paprika eftersom vi är inne i någon nyttighets period.
Nu ska jag lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0