Lite bättre

Nu har saker och ting blivit lite en anning bättre.
Jag har precis gjort min syssla, alltså dammat hela huset och det tog ungefär 15 minuter. Kollade lite på simpsons innan det och nu chattar jag på msn och lyssnar på letzte minute.
Jag är lite varm men förmodligen håller jag inte på att bli sjuk annars är det jobbigt. Om ett tag är det middag, vet inte vad det blir än med det märker jag snart.
Min lillasyster gråter hela tiden och jag börjar bli lite irriterad och jag kn inte få henne glad heller så jag vet inte vad jag ska göra.
Ikväll ska jag väl göra lite läxor eftersom jag har matte och idrotts prov nästa vecka på tisdagen respektive måndagen.
Jag har tagit lite bilder med kameran men känner mig mest trött så det blir inga bra bilder men det gör inget.

Imorgon kanske jag ska träffa Kakan, Erik och Robert efter skolan men vi får se hur det blir. Jag ska till pappa också så jag måste packa senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0