Min nya mobil

Om jag har tur så beställer vi min nya mobil idag när min låtsaspappa kommer hem eller efter maten. Det kommer ta ungefär 7 dagar innan jag får den och det är ganska perfekt för detär precis innan resan till Egypten.
Jag längtar tills jag får den för den jag har nu är trög och helt förstörd typ men den funkar ju ända någorlunda bra.

Sedan måste jag också kolla om någon av mina kompisar får gå på Neverstore konserten eller hur det blir, annars kommer ja att skippa den och vara hemma istället för jag orkar inte gå ensam, det känns lite pinsamt eller jobbigt.
Jag har också kommit på att det är Tokio hotel konsert om mindre än 1 månad och jag vill inte gå för jag kommer missa skolan så himla mycket men vi får se hur det blir, men jag ska gå bara för att jag lovat twin att jag ska gå med henne och det jag säger håller jag.

Om ett tag är nog middagen klar,undrar vad det blir idag. Jag blir glad bara av att få äta för det måste jag, jag har helt slutat med att banta och äta lite och allt det där fö det gjorde bara allting värre för mig. Mina kompisar är glada att jag äter men jag blir sur för dem äter typ inte heller så säger de åt mig att jag ska äta fast de också borde göra det.  Men det är deras val och inte mitt.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik som jag gör dygnet runt, jag klarar mig inte uta musik. Måste vakna till musik, lyssna på musik till och från skolan, när jag är ensam och när jag ska sova. Det gör liksom allting mysigt och man känner sig lugn och glad och pigg på samma gång.

Nu ska jag väl kanske dra ner ett tag och kolla vad det blir för mat men jag lovar att jag skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0