Nej!

Det får inte vara så... Det får inte vara sant...
Du kan inte ha tagit självmord, jag klarar mig inte utan dig!
Om du nu tagit självmord vet jag inte vad jag ska göra, du är ju bara 15 år.
Några personer har dissat dig men inte jag, jag har alltid funnits vid din sida.
Det kommer kännas tomt utan dig, ingenting kommer bli sig likt, jag kommer inte ha lika roligt om du är borta.
Du kanske har tagit sista andetaget och jag var inte med dig, nu kommer jag gå runt och ha en massa skuldkänslor. Du får inte vara död. Jag ber för att du lever och bara ligger hemma och deppas och därför inte orkar svara i telefonen eller gå in på datorn. Snälla, säg att du lever?!
Jag älskar ju dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0