Orolig

Jag kan inte sova med tanke på att det är skola om 8 timmar. Jag kommer vara så himla nervös. Är rädd för hur klasskamraterna och lärarna ska vara mot mig. Mamma har sagt att hon ska komma till skolan och vara där som stöd men jag vill det inte. Mina kompisar har sagt att dem kan komma men jag vill ändå inte det för det blir inte bättre för mig eller jo men också dåligt.
Nu kommer väl folk tro att jag hatar dem men det gör jag absolut inte men det känns som att dem inte gillar mig men det är väl bara jag som inbillar mig det eftersom alla säger det. Folk tror att jag ska vara helt dum i huvudet bara för att jag är yngre men så är det inte, jag har alltid varit smart och begåvad, vet inte varför men så blev det.
Men som sagt jag kan inte sova, magen gör ont men jag lyssnar på musik och ska snart gå ner och dricka lite vatten.
Måste bara säga att jag också längtar till skolan, alla blir så förvånad om jag säger så, undra varför?!
God natt ännu en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0