Sitter i skolan

Nu sitter jag här i skolan, började 08.00 och slutar 11.00. En kort dag men jag har typ inget att göra, är klar med det mesta. Jag lyssnar på Letzte minute, drogar verkligen den mest.
Jag är jätte trött, vaknade 30 minuter försent och hann bara äta flingor och mjölk för jag hade 10 minuter på mig att äta innan jag skulle dra till bussen, men jag gick till bussen på bara otroliga 2 minuter så jag hann med rätt buss och kom i tid till skolan. Men jag vet att jag såg fett deppig ut men idag är helt en enkelt en sådan dag när jag itne kan vara glad, kanske kan bjuda på ett leende men det är fejk isånnafall. Höll till och med på att gråta på bussen men jag höll tårarna inne. Längtar tills jag kommer hem och bara kan ligga och inte göra någonting och om 1 vecka sitter jag på flyget på väg till Egypten.
Nu ska jag dra ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0