Tjena

Nu har jag kommit hem från en jobbig dag. I skolan var det gruppatbete och det blev för mycket så till slut lyssnade jag på musik och drog mig bort men var ändå med. Sedan åt jag mat efter att jag träffat Sandra, åkte till henne och vi köpte varsin rosa munk och åkte in till stan. Efter mycket prat bestämde hon sig för att klä sig fashioncore igen och jag blev jätte glad. Vi drack sockerdicka och energidricka träffade Karolina, hennes kompis( glömt vad hon heter), Keeso och Thomas, det var roligt vi målade på varandra.
Jag och twin pratade mycket men jag sa egentligen inget som jag skulle så när vi träffas nästa gång ska jag berätta allting typ för jag kan verkligen lita på henne.
Nu ska vi beställa min mobil, hoppas jag och se är det CL som gäller men tyvär inget Liverpool idag, men kan kolla på Man united istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0