Twin <333

men gumman då
snälla sluta! den smärta du känner, känner jag oxå. jag delar den med dej twin
jag vill inte att du ska må dåligt för jag älskar dej!
jag finns ju för dej och jag försöker så gott jag kan men när du väljer att skära dej ist blir jag ledsen
snälla bby, sluta!
jag älskar dej otroligt mkt

men gumman då, du ska veta att du kan ringa mej vilken tid som helst på dygnet! finns för dej alltid, kom ihåg, ALLTID!
mm, jag förstår :/
älskar dej <33333

men gumman då :/ du kunde ha ringt mej ju!?
mm , jag förstår, men själv vet jag inte vad min stil är :/
samma här :/ mår oxå skit dåligt i klassen men tänk på nått kul, tänk på att efter dagen kmr något så mkt bättre hända, då kmr du få gå hem elr träffa roliga kompisar och att helvetet snart är över!
det är klart att det ska gå! jag kmr alltid stötta dej och finnas vid din sida gums <333
jag älskar ju dej <333333

men gumman då :/
snälla sluta! jag mår dåligt när du gör det :/
men gumman, du måste vara stark och kämpa! det är inte ditt fel att dom har problem med dej. det är fan deras problem att dom är helt cepe som inte fattar att du är så jävla fucking sjukt underbar! :@ aaargghh
det är så jag har det oxå och p.g.a det ska jag sluta och va "emo" .
men kämpa älskling, du vet att jag finns för dej . det är jag som ska finnas för dej och du sa ju att du aldrig kmr ersätta mej med någon/något men det är det du gör! så snälla sluta för smärtan du känner, känner jag :/
älskar dej twin något så otroligt mkt <33333333

naw, twin få inte må dåligt , då sandra bli ledsen :(

naw <33
det är samma här, du är speciell twin <333
du betyder mest <33333

naw, ingen kan ersätta dej heller twin <3
jag finns alltid för dej och du ska veta det!
tveka aldrig och ring om du behöver prata, jag lovar att alltid finnas för dej! jag kmr alltid lyssna på det du har att säga, jag behöver inte säga något om du inte vill, utan bara att du har nån som lyssnar på dej och jag vill gärna vara den personen. ha mej alltid i tankarna att ringa när du är ledsen för jag älskar dej och vill dej allt väl. och förlåt om jag har varit pain in the ass men jag har bara varit så deppig på sista tiden och jag saknar dej så otroligt mkt och blir bara så avundsjuk på alla andra du umgås med och så rädd att du tkr om dom mer än vad du tkr om mej :/
men du ska veta att du betyder mest <3333333333


Detta har älskade twin skrivit till mig men detta är bara en liten del av allting hon skrivit till mig.
Hon är jätte viktigt för mig <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0