Blåmärken

Jag har blåmärken över hela mina ben efter i helgen och imorse blev det inte bättre av att vi vandrade typ 2 timmar på gympan, hade lite lekar och sedan gjorde vi upp eldstäder men det gick bättre än vad jag trodde. Jag och Cicci drog till Linkan och käka lunch och sedan var det dags för webbdesign där jag nu är klar med allting. På samhällskunskapen va det ganska slappt och vi pratade om fördomar. Sista lektione var medieproduktion och där fixade vi lite och fick veta betygen men jag hann aldrig få veta. Så åkte jag hem åt middag, har gjort engelska läxa tills imorgon, tittat på simpsons och duschat. Snart ska jag gå och sova.
God natt


image144


Bild på mig från idag, ser riktigt elak ut.
Det har varit en jobbig dag men vi får se hur morgondagen blir och om mina problem kan lösa sig. Orkar inte berätta om allting som hänt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0