Egna åsikter

Jag säger vad jag vill om till exempel min mamma, hon förstör bara och sårar mig, om ni inte vet hur jag har det ska ni inte döma, så himla trött på alla som ställer sig på den andres sida. Alltid står man ensam utom ens kompisar som alltid är på min sida.
Jag är så himla trött på alla kommenterar om att jag är misslyckad, ful, en uppmärksamhets bitch, asså har ni allvarligt talat inget bättre för er än att kommentera såna saker till personer som kanske tar åt sig. Jag är otroligt svag efter de många saker jag gått igenom men jag försöker inte att visa det men det går inte alltid. Man får alltid en massa kommentarer som är nedlåtande om man lyssnar på fel band, klär sig fel, skriver vad man tycker hur man än gör är det alltid någon som ska va taskig, skaffa ett liv istället.

Jag skriver vad jag tycker, fine ni behöver inte hålla med men ni behöver inte formulera er så taskigt heller! Alla får ha egna åsikter och det är mina åsikter om min mamma och jag är verkligen inte glad över att jag har henne, skulle klara mig lika bra utan henne, bara att inse liksom.

image174

Nu låter det som förut och jag vill verkligen inte hamna tillbaks i de tankarna och må som jag gjorde då, jag vill må bra och det gör jag nu och jag kämpar för mig och många andra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0