Hello

Hade nationellt prov i matematik, del 2 och det var från 09.00-10.30 och sedan käkade jag och Cicci lite kebab, as usual! Sedan skejtade jag och hann va hemma nästan 2 timmar innan det var dags att dra in till staden igen för att göra mitt nationella prov i matematik men den här gången del 1 eftersom förra veckan när det var kom inte min buss, otur som vanligt. Men det gick jätte bra och nu har jag gjort klart min flash och nästan hela mitt hemprov så nu ska jag bara fixa en liten engelska uppgift innan jag är klar.
Nu ska jag nog sova, God natt!
image140

Passar på att lägga in en egobild på mig, från idag då!

Kommentarer
Postat av: mary steen

Du har verkligen kämpat riktigt bra med skolan den senasten tiden, gumman! Jag är verkligen superstolt över dig och dina framsteg och att du kämpar! Jag är också så glad över att du känner dig gladare nu. Kom ihåg att jag alltid finns där för dig oavsett vad det gäller!!! Älskar dig gumman!!!
Puss puss från mamma Mary

2008-05-14 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0