Kort skoldag

Idag på samhällskunskapen satt vi ute och det var riktigt mys och ganska roligt. Sedan slog lärarna ihop matten och engelskan så vi lekte en massa lekar utomhus medans några fick reda på sina betyg. Jag fick inte veta mina betyg men får nog göra det nästa vecka. Det gick bra att leka men det var massa flumm, åka skärtlapp nerför en gräs backe, ass det var fett kul, höll på dö av skratt typ. Sedan slutade vi också hela 2 timmar innan vi slutade egentligen så det var en lugn dag.


På bussen hem som tar 30 minuter satt jag och tänkte på förrut när allting var så bra, jag var med mina kompisar jätte ofta och bråkade aldrig med någon men allting har förändrats och alla personer också, jag har blivit gladare nuförtiden men har förlorat så många personer som verkligen betydde/betyder något för mig. Jag har förlorat min bästa kompis och det var hemsk, har ingen annan som var som henne. Sedan har jag mer eller mindre förlorat en annan riktigt bra vän, hon är så himla smart och klok för att vara så ung och hon är bra på råd, men på grund av att jag drog förhastade slutsatser i veckan så förstörde jag allting, jag hatar mig själv helt seriöst! Det är alltid jag som är orsaken till alla bråk åtminstånde enligt några kompisar men men jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det totallt, förlåt så himla mycket, det var aldrig meningen och att säga att du var falsk var bara i ren ilska det var verkligen inget jag menade eller menar för du är för underbar för att kunna vara falsk. Du är en riktigt bra kompis och jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag tycker om dig och att jag inte vill förlora dig. Jag skulle inte vara mig själv utan dig. Förlåt.



image146

Money can´t change the fact that I have lost you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0