Kungsträdgården

Idag åkte jag in till plattan där jag träffade Aztrid,Torun,Charlotta,Sophia,Peggy,Emily,Nicole och en massa andra och jag och några gick till emocore träffen men när dem började leka lekar drog vi. Vi gick runt till donken och så men till slut hamnade vi på plattan där alla specemonkeys hade samlats och dansade någon sorts ringdans, att dem inte fattar att dem bara skämmer ut sig själva och sedan drog alla till burger king.
Men jag Agrin och Medya drog till Iza och var med henne några timmar och jag var över flumm och skämde ut mig totalt. Men nu är allting löst mellan mig och Iza och jag är jätte glad och det var en jätte bra dag. Massa underbara minnen.

image159

Jag och Charlotta

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Ja lite sent och säga god natt för igår, men jag säger godnatt för idag istället :)

2008-05-24 @ 23:18:34
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0