Mår bra

Jag har kommit in i en peroid när jag mår bra. Men nu mår jätte många av mina kompisar dåligt, så är här och stödjer dem, det är vad vänner är till för. Ni betyder mest för mig och jag hjälper när som helst, ni kan ringa mig så även om det är mitt i natten, jag vill bara att ni ska må bra. Om ni mår dåligt, mår jag dåligt. Vill bara att ni ska veta att ni är så himla älskade av mig. Puss på er.

Den här helgen som kommer är det rockgården med Emma, kanske någon mer <3
Helgen om 2 veckor är det Moshpit Open Festival, äntligen, men Emma,Sandra,Ulrika,Carolina och många fler, längtar.

Jag är för glad för att sova, så jag lyssnar på musik och har det mys.

Idag har jag jobbat i trädgården, gjort en massa skoluppgifter, nästan klar med alla och sedan ska jag ha typ närmare 20 prov på 3 veckor men jag klarar det, när jag får träffa mina vänner som omväxling, har inte träffat dem på typ 1 vecka.
Jag tror jag ska läsa lite nu också, Gravitation, som är en manga bok, den äger...

God natt, allihop, sov gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0