Moshpit open

Jag och Emma åkte från Åkersberga 07.58 och kom fram till Moshpit open runt 11 och dem släppt in först 12.00 och då var mitt hår helt platt pågrund av regnet och jag hade inte med hårspray för den slängde dem om man hade med sig det. Men väl inne kollade vi på en massa bra band och de typ 3-4 första timmarna regnade det och man
frös ihjäl men sedan så blev det varmare och varmare.

Hopes die last
och Bring me the horizon var bäst och efteråt drog jag,Emma,Carolina och Nicole till bussen som skulle gå 23.59 men den kom såklart inte och nästa buss kom inte förräns 01.01 och vi var runt 50 pers som väntade på en buss. Endel tog taxi men vi ringde och kollade upp det men att åka taxi från nykvarn till Södertälje centrum skulle kostat 245 kr, glöm det! Så vi väntade på bussen ich det kom en 24.30, tack och lov!
 
I Södertälje gick det inget tåg men jag och Emma sprang mot en nattbuss in till Sergels torg och hann precis med. Inne i stan tog vi en nattbuss till väsby och gick sedan hem till Emma på 20 minuter. Vi åt lite mackor och gick och la oss. Väldigt lyckad dag men jag hade inte druckit på över ett dygn och jag var helt slut typ.

image142

Bild på Hopes die last <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0