Opigg

Jag känner mig inte ett dugg pepp på någonting idag och det beror på att jag är förkyld som bara den och för att min röst låter så himla mörk. Men det har väl gått bra men jag vågar inte prata typ hehe. Vi hade seminarium på samhällskunskapen och det gick väl ganska så bra hoppas jag. Nu har jag webbdesign och jag är kalr så sitter och gör lite bilder. Har också skapat ett nytt konto på en viss sida. Nu ska jag jobba lite med och sedan har jag lunch och efter det har vi street dance på gymnastiken och det är roligt eftersom jag gått på det. Längtar till många saker nuförtiden men berättar det senare.

image167

Orginalet

image168

Redigerad bild


Hej då va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0