Riktigt bra dag

Åkte till skolan, åt indiskt med Cecilia och övade lite matematik. Vi hade föreläsning på samhällskunskapen och det var kul. Sedan visade det sig att vi fick ta kompledigt från matematiken för att vi hade nationellt prov igår när vi egentligen skulle haft lunch eller så. Så jag gjorde mitt matematikprov och jag klarade det *stolt*. Sedan fick vi en engelska uppgift och sedan slutade vi. Jag åkte hem och vid stationen hämtade mamma mig och vi hämtade mina saker från shock och jag är riktigt nöjd med dem. Men mina kompisar sviker mig en efter en, en person har snackat skit om mig och jag vet ju att det inte är sant men när man inte är mogen nog tar man fel beslut och det gjorde den här personen. Nu ska jag städa mitt rum för imorgon kommer några kompisar hit.


image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0