Skolan

image176


Hade betygsamtal och IG i både medieproduktion och webbdesign men nu har jag VG och G, jag är glad. Efter skolan drog jag hem och på väg hem så träffade jag Annie, en klasskompis från 9:an och vi satt och snackade på resan hem, så det var roligt att åka hem för en gångs skull. Sedan åkte jag till khuset och blev till slut tvungen att ta blodprov, gick väl bra och sedan svalgprov och jag höll på att spy på slutet men jag gjorde inte det.
Skulle också ha bakat muffins men tyvär glömde vi den viktigaste ingrediensen så det får bli en annan dag plus att vi ska till grönan imorgon. Nu har jag precis städat klart mitt rum lite och syssla är också gjord. Kan ta det lugnt lite nu innan jag ska sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0