Stå för era åsikter!

Jag är så trött som inte vågar stå för sig själva! Kommenterar men lämnar inga namn, det känns helt meningslöst. Ni kan ju lika gärna strunta i att kommentera då!

Det gick inte att hindra. All the white stuff became black. Allt det goda blev ont.

Låt mig gå, gå vidare
Äntligen få känna känslan
av frihet
Ställa mig där uppe på bron
Titta ner, ta ett steg framåt
Falla ner och till slut möta den
kalla och hårda marken

Jag vill inte, ingenting alls, även om jag borde orka så gör jag inte det, förlåt. Men jag kan bara inte vara glad permanent, det går inte.

image175

I´m stuck here in the darkness, with a chain around me
I can´t break free, It´s impossible for me
Sorry, I don´t wanna let you down
But now I finally do it, Sorry

Det är inte meningen att jag ska få va glad, det så kallade livet är inte kul, jag vill kämpa, jag gjorde det, men nu ger jag upp, jag är fast i den onda cirkeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0