When nothing seems right

Jag hade lite svårt att sova inatt för jag låg och lyssnade på musik och när jag la bort mobilen så började jag gråta,tror jag tänkte tillbaks på hur det var för 3 månader sedan, då var saker både bättre och sämre men nu mår jag inte bra längre. Jag känner mig lite nere och har ingen aning om vad jag ska göra. Ska jag låta mina kompisar gå eller ska jag försöka bli vän med dem igen, det känns som att vad jag än gör så blir någon alltid missnöjd. Jag börjar bli så himla trött på att försöka med inte få någonting tillbaka. Har ingen aning om vad jag ska göra för jag vill må bra och det tänker jag göra nu vare sig dem kvar hos mig eller inte. Det blir lättast så.


Jag blev väckt 07.20 och låg kvar i sängen 1 timme innan jag orkade gå upp. Min mamma och lillasyster drog nästan direkt för dem var lite försenade. Jag har ätit frukost, fixat mitt hår(det blev lite fail men orkar inte fixa om det), sminkat mig och klätt på mig. Jag har 30 minuter kvar innan jag ska gå till bussen så jag kan ju borsta tänderna och så. Just nu lyssnar jag på musik och försöker sjunga med men det går inte för jag är hes och min röst låter inte bra men jag älskar att sjunga så vad gör man.

image152

Aztrid jag saknar dig så himla mycket, det är bra att vi träffas på lördag! Som du sa vi håller på glida ifrån varann och det ska vi stoppa, jag vill verkligen förlora en vän som dig, du betyder väldigt mycket för mig. Vi måste träffas mer ofta nu som vi gjorde i höstas. Jag älskar dig och hoppas eller vet att vi kommer kunna klara av att hålla ihop och vara vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0