foto lektion

Gårdagen var bra på slutet. Pappa var snäll. På sjukhuset gick det över förväntan. Pappa gav mig 100 kr till mat. Mycket snällt. När vi kom hem åt vi och jag och Alva kollade på tv. Vi fick popcorn och läsk av pappa och sedan vid 21 gick jag och la mig.

Idag blev jag väckt 06.30 och åt frukost. Pappa gav mig en massa frukost eftersom han vet att jag äter lite. Han är orolig.
Jag åt och borstade tänderna och hann precis träffa min syskon innan jag gick mot bussen.
Jag kom lite försent till skolan, ca 20 minuter men jag gick i alla fall.
Det känns skönt att vara här.
Nu har vi foto och om drygt 1 timme har vi matematik b.

Sedan är dagen slut.
Då ska jag hem och slappa och sedan fika med Ines i centrum.




Kommentarer
Postat av: Medya

Ceeeliiinaa goes äta igen :DD!

2008-11-25 @ 10:42:15
URL: http://medyaa.blogg.se/
Postat av: Medya

By the way, är det du som har tagit bilden eller? Den var fett snygg :3

2008-11-25 @ 10:55:03
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0