Kryssning

Igår åkte jag till Aztrid någon gång och vi kollade på på motorsågsmassaken. Efter det åkte vi hem till Aztrids pappa och fixade oss lite. Där efter fick vi skjuts till båten. Vi skulle på kryssning. Viking line. Det var jag, Aztrid, Sara, Emelie, Einar och Susanne. Vi kom dit och gick på båten vid typ 19.45. Vi gick direkt till våra hytter och jag fick klaustrofobi. Det var jätte litet. Ett rum med 4 sängar och ett bord. Ganska så direkt gick Aztrids pappa och Susanne och kollade om det gick att byta. Det gick och vi fick ett jätte bra rum. Det fanns toa och bra med utrymme.
När vi lämnat packningen gick vi och åt buffe.
Jag var så hungrig så att jag mådde illa när jag ätit.
Under kvällen gick vi runt. Dansade och en massa.
Jag orkar inte berätta allt.

Aztrid och Sara gick och la sig lite efter 04.00 och jag och Emelie var ute och snackade och vid 06.15 var vi i Tax freeen och handlade. Vid 07 gick vi in till hytten och 1 timme senare somnade jag.
2,5 timmar senare vaknade jag och efter ytterligare ett tag vaknade Aztrid.
Vi fixade oss och gick och åt buffe till lucnh.
Men tydligen var det finsk tid och det betydde att istället för 1 timme och 25 minuter hade vi bara 25 minuter på oss att äta. HJÄLP! Fast det gick bra och vi blev mätta.
Jag och Emelie gick runt ganska mycket.

På slutet av resan satt vi och kollade på folk som sjöng karaoke.
Aztrid anmälde sig efter mycket övertalning och hon var jätte duktig.
Även fast hon inte tycker det!
Det fanns också en jätte snygg kille!
Totalt såg jag 3 personer som var snygga.
Varken mer eller mindre.

Bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Azze fer sure (FLICKAN MEN ORGINALET)

OMG, de VA SÅ KUL!!! VI MÅSTE GÖRA OM DT SNRT!!!!! <33333333333333333

2008-11-22 @ 20:47:16
URL: http://www.kissesdonthurt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0