Slipknot

Går dagen var riktigt bra. Jag gick i 2 timmar men obekväma skor och en data i väskan. Det resulterade i att jag fick en massa blåsor på fötterna. Vid centralen mötte jag upp pappa som bjöd mig på middag och vi snackade en massa och jag vet att han var mycket glad över att se mig. Jag vet också vad jag ska köpa till Linus nu.

På kvällen vid 19.15 gick vi in på konserten och jag var tvungen att slänga en dricka men det gjorde inget för jag sa att jag inte ville ha den. De 2 första banden var  inte så värst bra.
Sedan kom Slipknot och dem var riktigt bra men jag saknade endel låtar.
Det var grymt när dem körde spit it out och man skulle gå ner och sedan hoppa upp när han sjöng, jump da fuck up, ett minne helt klart men endel var lite sega på att hoppa upp.
Jag såg också en massa jag kände, fast jag hade inte tid att hälsa.
Dessutom var det typ 5 killar som var otroligt jobbiga och ville få min uppmärksamhet, men jag ignorerade dem totalt.
Jag fick också en tröja.
Sedan kom jag hem vid 01.00 och somnade efter att ha svarat på 3 sms.



Idag vaknade jag för 25 minuter sedan och har ätit 3 skedar mjölk med flingor, jag orkar inte mer eftersom jag vakna så sent. När jag kom ner hittade jag 3 paket till mig så nu ska jag öppna dem.


Kommentarer
Postat av: medya

Men kul ändå, det förstör ju ditt rykte om att du är ""Rik""

2008-11-13 @ 17:39:06
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0